Old Worlders Tournaments

Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Old Worlders Tournaments.Warhammer Fantasy Battle


4 posters

    Nye medlemmer....

    Mørke-Khlam
    Mørke-Khlam


    Antall Innlegg : 789
    Join date : 12.04.2012
    Age : 48
    Bosted : Gjerdrum

    Nye medlemmer.... - Page 2 Empty Nye medlemmer....

    Poste by Mørke-Khlam Man Apr 16, 2012 7:48 am

    First topic message reminder :

    Hei og hopp

    Jeg har en kollega som jeg har spilt en del WOW med tidligere og som er sånn i gjennomsnitt nerd som oss som jeg har vist litt bilder figurer osv. Han lurer på om han skal bli med på moro'a. Regner med dere ikke har noen begrensning på antall og hvem som blir med, så lenge svettelukta sitter stramt i neseborene, og han har minimum -/+ 5 i styrke på brilleglassene???

    Hvis det er tilfelle, har dere noen tips på hær han kan gå for? Ser at Empire har fått nye figurer, og det er vel ingen her som kjører det? Er det noen andre armeer som er spennende? Og som vi ikke alt har...

    Kenneth: Sender du meg drop-boxen din på dark elves boka? Gjerne hvis du har siste regelbok også!
    Mørke-Khlam
    Mørke-Khlam


    Antall Innlegg : 789
    Join date : 12.04.2012
    Age : 48
    Bosted : Gjerdrum

    Nye medlemmer.... - Page 2 Empty Re: Nye medlemmer....

    Poste by Mørke-Khlam Ons Feb 20, 2013 5:42 pm

    Skippy skrev:ja det blir en fin male jobb det der.... Glad det ikke er meg tongue
    Nesten alt er malt da så Smile Kun noe småting og eventuelt det nye han kjøper seg, pluss de han fikk av oss.
    Mørke-Khlam
    Mørke-Khlam


    Antall Innlegg : 789
    Join date : 12.04.2012
    Age : 48
    Bosted : Gjerdrum

    Nye medlemmer.... - Page 2 Empty Re: Nye medlemmer....

    Poste by Mørke-Khlam Ons Feb 20, 2013 5:50 pm

    Mørke-Khlam skrev:Vi gjorde en telling av figurene til BC i går og kom frem til følgende liste:
    105 skeleton warriors
    2 spirit Hosts
    16 crypt ghouls
    10 cairn wraights
    4 felbats
    3 batswarm
    1 tomb banshee
    15 black knights
    36 zombies
    5 hexwraights
    1 corps cart
    3 vampire lord
    2 black wagon
    4 necromancers
    3 krell m/u banner sverd/øks
    23 crypt guards
    2 wight king
    1 wight king på hest
    1 necromancer med hest
    1 vampire lord på hest plate
    2 vampire lord på abyssal terror
    1 vampire lord på dragon

    Så det er vel bare litt småting og fylle på litt her og der som mangler. En terrorgheist (mest pga figuren) og noen Crypt Horrors + crypt ghouls, så skal vel det meste være på plass. Smile Noe usikker på hva han tenker om helgen vi skal spille på fjellet, men han snakket uansett om å bli med opp.
    Litt sånn ujevn utregning uten noe spesielle items og både vampires og necro's som lords kom jeg til 7k poeng her nå. DET skal man vel ikke klage på sånn for å være første army Smile

    Sponsored content


    Nye medlemmer.... - Page 2 Empty Re: Nye medlemmer....

    Poste by Sponsored content


      Klokken er: Søn Mai 19, 2024 8:49 pm