Old Worlders Tournaments

Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Old Worlders Tournaments.Warhammer Fantasy Battle


+3
Swordmaster
Woody
Skippy
7 posters

    første uniten med ogres er nå klar

    Skippy
    Skippy


    Antall Innlegg : 135
    Join date : 09.04.2012
    Age : 51
    Bosted : asker

    første uniten med ogres er nå klar - Page 2 Empty første uniten med ogres er nå klar

    Poste by Skippy Søn Jul 08, 2012 10:08 am

    First topic message reminder :

    første uniten med ogres er nå klar - Page 2 Ogreunit1

    Ogres med iron fist og hand weapon. 13 attacks pr rekke kan gjøre vondt:-)
    generalen i midten er Bragg The Gutsman.
    snart ferdig med den andre uniten som da får add hand w også putter jeg inn en Fire belly som har bla.annet flaming attacks.
    Swordmaster
    Swordmaster


    Antall Innlegg : 283
    Join date : 18.05.2011
    Age : 48

    første uniten med ogres er nå klar - Page 2 Empty Re: første uniten med ogres er nå klar

    Poste by Swordmaster Fre Mar 22, 2013 5:03 pm

    Er lunta under eller? =)
    Skippy
    Skippy


    Antall Innlegg : 135
    Join date : 09.04.2012
    Age : 51
    Bosted : asker

    første uniten med ogres er nå klar - Page 2 Empty Re: første uniten med ogres er nå klar

    Poste by Skippy Fre Mar 22, 2013 5:05 pm

    lunta er under og krokene henger oppover... he he he he... vel vel.. er vel ikke mange som ser det om de ikke vet det.
    Skippy
    Skippy


    Antall Innlegg : 135
    Join date : 09.04.2012
    Age : 51
    Bosted : asker

    første uniten med ogres er nå klar - Page 2 Empty Re: første uniten med ogres er nå klar

    Poste by Skippy Man Apr 29, 2013 1:50 pm

    For i stede for og kjøpe en Butcher så valgte jeg og forsøke med en massiv convertion.. mye greenstuff sculpting på denna her Rolling Eyes
    første uniten med ogres er nå klar - Page 2 Con1pp

    første uniten med ogres er nå klar - Page 2 Con3r
    Swordmaster
    Swordmaster


    Antall Innlegg : 283
    Join date : 18.05.2011
    Age : 48

    første uniten med ogres er nå klar - Page 2 Empty Re: første uniten med ogres er nå klar

    Poste by Swordmaster Man Apr 29, 2013 3:14 pm

    Imponerende. Nice titties! Wink
    Yodrin
    Yodrin
    Admin


    Antall Innlegg : 396
    Join date : 18.05.2011

    første uniten med ogres er nå klar - Page 2 Empty Re: første uniten med ogres er nå klar

    Poste by Yodrin Man Apr 29, 2013 3:45 pm

    Greenstuffe en BH?
    Mørke-Khlam
    Mørke-Khlam


    Antall Innlegg : 789
    Join date : 12.04.2012
    Age : 48
    Bosted : Gjerdrum

    første uniten med ogres er nå klar - Page 2 Empty Re: første uniten med ogres er nå klar

    Poste by Mørke-Khlam Man Apr 29, 2013 7:07 pm

    Likte kanonen! Den ble knallbra! Eneste som mangler nå Skippy er et fototelt, så du kan ta skikkelige bilder! Wink

    Samme hvor lunta er, så lenge de klarer å fyre den av Rolling Eyes

    Convertions er kult. Bruker du vaselin? Godt figurene er såpass store. Har du forresten sett disse konverteringene:

    Ogres Ser ut til at flere har gjort det samme med lunta Smile
    Skippy
    Skippy


    Antall Innlegg : 135
    Join date : 09.04.2012
    Age : 51
    Bosted : asker

    første uniten med ogres er nå klar - Page 2 Empty Re: første uniten med ogres er nå klar

    Poste by Skippy Man Apr 29, 2013 10:46 pm

    bruker ikke vazelin nei.. bruker vann og sculpting verktøy bare
    Mørke-Khlam
    Mørke-Khlam


    Antall Innlegg : 789
    Join date : 12.04.2012
    Age : 48
    Bosted : Gjerdrum

    første uniten med ogres er nå klar - Page 2 Empty Re: første uniten med ogres er nå klar

    Poste by Mørke-Khlam Tir Apr 30, 2013 6:25 am

    Nå skal jeg ikke si at det du har fått til ikke ser bra ut, for det gjorde det. Men jeg startet med vann men gikk over til vaselin fordi den ikke skaper like mye friksjon tongue
    Hvor kjøpte du sculpting tools? Har funnet flere utenlandske sider på nettet som selger dette, men ingen norske. Skal vel og merke legge til at jeg ikke har sjekket på hobbysjappa i Sagdalen. Men jeg ser flere sites som selger et helt sett med 8 stk tools. Men ikke funnet noe i Norge. Sad
    Skippy
    Skippy


    Antall Innlegg : 135
    Join date : 09.04.2012
    Age : 51
    Bosted : asker

    første uniten med ogres er nå klar - Page 2 Empty Re: første uniten med ogres er nå klar

    Poste by Skippy Tir Apr 30, 2013 11:21 am

    Føler ikke det er noe problem egentlig.. bruker litt vann, og når jeg skal jevne ut så tar jeg den flate enden på tunga. Funker fint det.
    Vaselin blir så mye klin og et helvete og få bort.
    GW har den sculpting toolen jeg har
    Har ikke hatt behov for noe mer enn denne jeg ihvertfall Arrow
    http://www.games-workshop.com/gws/catalog/productDetail.jsp?prodId=prod1095464
    Mørke-Khlam
    Mørke-Khlam


    Antall Innlegg : 789
    Join date : 12.04.2012
    Age : 48
    Bosted : Gjerdrum

    første uniten med ogres er nå klar - Page 2 Empty Re: første uniten med ogres er nå klar

    Poste by Mørke-Khlam Tir Apr 30, 2013 11:38 am

    Skippy skrev:Vaselin blir så mye klin og et helvete og få bort.
    Ja.. Men du vet at vaselin er alko-basert? Dvs at den fordamper over tid. Og det tok ikke lang tid syns jeg. Du bruker ikke like mye som når du vanligvis gnikker skinnet, polerer raketten osv. Rolling Eyes
    Det toolet har jeg sett. Men det er mye variasjon, avhengig av hva man skal lage. Men jeg skal vurdere den enn så lenge.
    Skippy
    Skippy


    Antall Innlegg : 135
    Join date : 09.04.2012
    Age : 51
    Bosted : asker

    første uniten med ogres er nå klar - Page 2 Empty Re: første uniten med ogres er nå klar

    Poste by Skippy Tir Apr 30, 2013 11:48 am

    Gjør det. Du kommer ihvertfall et godt stykke med den.
    Har begynnt og male den butcheren nå, ser ikke så halv gæli ut. Klart den er ikke bra sculptert, for jeg har ikke peiling på anatomi...hehe.. Men den blir grei nok og jeg sparte de penga som det hadde kosta og kjøpe en ny.

    Sponsored content


    første uniten med ogres er nå klar - Page 2 Empty Re: første uniten med ogres er nå klar

    Poste by Sponsored content


      Klokken er: Søn Mai 19, 2024 4:52 pm