Old Worlders Tournaments

Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Old Worlders Tournaments.Warhammer Fantasy Battle


2 posters

    Bra rust teknikk for de som trenger det

    Mørke-Khlam
    Mørke-Khlam


    Antall Innlegg : 789
    Join date : 12.04.2012
    Age : 48
    Bosted : Gjerdrum

    Bra rust teknikk for de som trenger det Empty Bra rust teknikk for de som trenger det

    Poste by Mørke-Khlam Tor Jan 10, 2013 1:08 pm

    Skippy
    Skippy


    Antall Innlegg : 135
    Join date : 09.04.2012
    Age : 51
    Bosted : asker

    Bra rust teknikk for de som trenger det Empty Re: Bra rust teknikk for de som trenger det

    Poste by Skippy Tir Jan 29, 2013 10:26 pm

    stippling metoden er langt bedre frode.. Lite kontroll med så mye vann som han dude der bruker.. Ikke så det bra ut heller syns jeg bounce
    Mørke-Khlam
    Mørke-Khlam


    Antall Innlegg : 789
    Join date : 12.04.2012
    Age : 48
    Bosted : Gjerdrum

    Bra rust teknikk for de som trenger det Empty Re: Bra rust teknikk for de som trenger det

    Poste by Mørke-Khlam Ons Jan 30, 2013 8:35 pm

    Personlig syns jeg det funka. Kunna kanskje bruke noe mindre brunt. Men litt av poenget er hvor raskt man kan få på rusteffekt. Men gjelder vel kanskje mer på større figurer. Blir vel noe vanskelig på f.eks skavens som jeg malte litt rust på for Olav her tidligere.
    Skippy
    Skippy


    Antall Innlegg : 135
    Join date : 09.04.2012
    Age : 51
    Bosted : asker

    Bra rust teknikk for de som trenger det Empty Re: Bra rust teknikk for de som trenger det

    Poste by Skippy Tor Jan 31, 2013 2:03 pm

    Vel, stippling metoden går vel omtrent dobbelt så raskt og ser langt mere naturlig ut syns jeg.. Lettere og få rust effekt på mindre områder er det også.
    Men det er jo smak og behag det Suspect

    Sponsored content


    Bra rust teknikk for de som trenger det Empty Re: Bra rust teknikk for de som trenger det

    Poste by Sponsored content


      Klokken er: Søn Mai 19, 2024 9:36 pm