Old Worlders Tournaments

Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Old Worlders Tournaments.Warhammer Fantasy Battle


4 posters

    Practical information conserning Scorching Summer

    The White Dwarf
    The White Dwarf


    Antall Innlegg : 516
    Join date : 19.05.2011
    Age : 49
    Bosted : Vestlivegen 10, 3580 Geilo

    Practical information conserning Scorching Summer Empty Practical information conserning Scorching Summer

    Poste by The White Dwarf Tor Jun 09, 2011 3:16 pm

    Her kommer det litt praktisk informasjon i forbindelse med vår klubbs første turnering for året.

    Dato: 10.-12.juni Starter fredag klokken 18:00
    Overnatting: Skibyen Hallingskarvet
    Arena: Skytterhuset Hovet

    Til hytta trenger dere sengetøy, eller det kan eventuelt leies for 100,-
    Butikker er oppe til 21:00 alle dager, og åpner 12:00 på søndag.

    Jeg foreslår at vi møtes på Kiwi Hagafoss på fredag, og reiser i samlet tropp til Skibyen. tidspunkt kan vi avtale mens dere kjører.

    Er det flere spørsmål, så fyr løs, jeg kommer til å sjekke forumet utover kvelden.

    Me sjåast te' vald og blodutgytelse i morgo!
    Greven
    Greven


    Antall Innlegg : 530
    Join date : 19.05.2011
    Age : 48

    Practical information conserning Scorching Summer Empty Re: Practical information conserning Scorching Summer

    Poste by Greven Tor Jun 09, 2011 3:51 pm

    Er det slingringsmonn på 1-3 poeng over 2400?
    Eller er vi helt nazi?

    Demo
    Swordmaster
    Swordmaster


    Antall Innlegg : 283
    Join date : 18.05.2011
    Age : 48

    Practical information conserning Scorching Summer Empty Re: Practical information conserning Scorching Summer

    Poste by Swordmaster Tor Jun 09, 2011 8:42 pm

    Demonen skrev:Er det slingringsmonn på 1-3 poeng over 2400?
    Eller er vi helt nazi?

    Demo

    Nazi. Jeg brukte 1 time i går på å jukke mellom 2404-2398 så jeg mener faktisk vi bør under til turneringa. Friendlies er ikke SÅ nøye.

    Er jeg kjip? Embarassed
    The White Dwarf
    The White Dwarf


    Antall Innlegg : 516
    Join date : 19.05.2011
    Age : 49
    Bosted : Vestlivegen 10, 3580 Geilo

    Practical information conserning Scorching Summer Empty Re: Practical information conserning Scorching Summer

    Poste by The White Dwarf Tor Jun 09, 2011 10:03 pm

    Tror det blir nazi, for nå er herremannen i fjellet mektig forbannet!!!! Hva faen er det med dette landet. -30 hele vintern, +28 i april, og halv meter med vann i kjelleren i juni!!! Drit å dra, jeg var 0,9cm fra at alle bordene og fjella mine druknet, og da hadde det revnet fullstendig for meg!!! Uansett, da røyk tidsskjema til far og baser er halvferdig, og det samme gjelder skogen! Men, jeg nekter å bukke under for naturen, og kjører på som planlagt i helgen, så får jeg tørke kjeller på søndag kveld! Takk skal du faen meg ha, du som liksom styrer denne plassen!!! NATTA!
    Woody
    Woody


    Antall Innlegg : 548
    Join date : 18.05.2011

    Practical information conserning Scorching Summer Empty Re: Practical information conserning Scorching Summer

    Poste by Woody Fre Jun 10, 2011 6:04 am

    Jeg hører at det er en fjellmann som er klar til å flytte ned igjen til de store skoger...kanskje han har lyst til å bli en liten skogalv? Du er i allefall velkommen:-)

    Sponsored content


    Practical information conserning Scorching Summer Empty Re: Practical information conserning Scorching Summer

    Poste by Sponsored content


      Klokken er: Søn Mai 19, 2024 1:34 pm