Old Worlders Tournaments

Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Old Worlders Tournaments.Warhammer Fantasy Battle


2 posters

    Battle Chronicler

    Mørke-Khlam
    Mørke-Khlam


    Antall Innlegg : 789
    Join date : 12.04.2012
    Age : 48
    Bosted : Gjerdrum

    Battle Chronicler Empty Battle Chronicler

    Poste by Mørke-Khlam Fre Sep 19, 2014 12:45 pm

    Hei,

    Testet ut dette verktøyet for å lage batt reps.

    Jeg har lekt litt med det den siste tiden, og jeg like det relativt godt. Det er litt utfordringer, men det største problemet er vel å få dokumentert alle detaljene i kampen.

    Jeg legger ved screenshots fra kampen mellom Espen og meg, selv om jeg bare kom til runde 2 i går og fant vel egentlig ut at jeg hadde glemt det meste fra kampens hete!

    Scenary/gameboard:
    Battle Chronicler YRyy6W

    Deployment:
    Battle Chronicler XGi0Gi

    DE Round 1:
    Battle Chronicler G2KmsU

    O&G Round 1:
    Battle Chronicler TVmE53

    DE Round 2:
    Battle Chronicler VY1hTx

    Så får vi se om neste kamp blir notatført på skikkelig måte og samtlige moves blir tatt bilde av Smile
    Mørke-Khlam
    Mørke-Khlam


    Antall Innlegg : 789
    Join date : 12.04.2012
    Age : 48
    Bosted : Gjerdrum

    Battle Chronicler Empty Re: Battle Chronicler

    Poste by Mørke-Khlam Fre Sep 19, 2014 12:46 pm

    Ble noe surr med bildene ser jeg.. Men da vet dere om programmet hvis dere ønsker å teste det ut. Det er HELT gratis!!!!!!!!!! Cool
    Swordmaster
    Swordmaster


    Antall Innlegg : 283
    Join date : 18.05.2011
    Age : 48

    Battle Chronicler Empty Re: Battle Chronicler

    Poste by Swordmaster Ons Sep 24, 2014 6:45 pm

    Men hvordan gikk det? Smile
    Mørke-Khlam
    Mørke-Khlam


    Antall Innlegg : 789
    Join date : 12.04.2012
    Age : 48
    Bosted : Gjerdrum

    Battle Chronicler Empty Re: Battle Chronicler

    Poste by Mørke-Khlam Ons Sep 24, 2014 7:31 pm

    Hehe! Det ble vel min første winstreak! Han kolapset vel i tredje eller fjerde runde... Savage orcs møtte witch elves på midten. Samt at han glemte noen items han hadde da night goblins møtte exe's... Men det startet litt mørkt med at den ene av to hydrar fikk en panic og tok med seg harpies pluss en unit til hvis jeg ikke husker feil.. Og de #¤/)&#% fanatics'a ødla for en flott charge! Men etter det gikk det min vei. Og jeg fikk for første gang brukt Shroud of Depair spellen:
    Shroud of Depair skrev:All enemy units within 12". Until the start of the caster's next Magic
    phase, the target cannot benefit from Hold You Ground! or Inspiring Presence
    rules. In addition, whenever a target unit fails a Leadership test of any kind, all
    target units (including the one that failed) suffer a -1 to their Leadership until the
    start of the caster's next Magic phase (this effect is cumulative with itself)
    Fikk den på goblins!

    Det beste var vel egentlig den DR uniten jeg satte mot savage orcs'a. Han har lenge sagt at å feile animosity (eller hva den heter) eller å ikke klare Ld check på de ikke er så ille.... Det er ille når horene står å venter på han Wink

    Så denne dagen gikk mye min vei, og Espen hadde ikke spilt på en stund...

    Sponsored content


    Battle Chronicler Empty Re: Battle Chronicler

    Poste by Sponsored content


      Klokken er: Søn Mai 19, 2024 5:12 pm