Old Worlders Tournaments

Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Old Worlders Tournaments.Warhammer Fantasy Battle


3 posters

    As the dust settles...

    The White Dwarf
    The White Dwarf


    Antall Innlegg : 516
    Join date : 19.05.2011
    Age : 49
    Bosted : Vestlivegen 10, 3580 Geilo

    As the dust settles... Empty As the dust settles...

    Poste by The White Dwarf Man Jun 13, 2011 9:05 am

    Da vil jeg bare si til alle som var med i helgen at jeg hadde det superbra, og hvis dere også kosa dere, så kan vi vel kalle det en suksess. Jeg lovet å komme tilbake til dere med en dato for neste fjellturnering, og det skal jeg gjøre så fort som mulig. Har fått endel bra innspill på hva som kan forbedres til neste gang, så litt endringer blir det! Forhåpentligvis til det bedre!? =)
    ellers vil jeg gratulere Mr. Berg med ledelse. Vi bør vel legge ut bilder og rankingliste på siden her? Hvis noen, Berg/Hunstad, kan ta ansvar for det, hadde det vært gull. Jeg legger ut mine bilder på Dropbox'en, så er det bare å forsyne seg derfra.

    Me sjåast snart!
    Swordmaster
    Swordmaster


    Antall Innlegg : 283
    Join date : 18.05.2011
    Age : 48

    As the dust settles... Empty Re: As the dust settles...

    Poste by Swordmaster Man Jun 13, 2011 1:18 pm

    Takk for hyggelig helg! Bra organisert, og både lokale og overnattingssted var top notch. Fantastisk scenery, og mange bra battles.

    Eneste som jeg kan sette fingeren på var vel at vi var elendige på innkjøp, noe som førte til litt mange unødige mil i bil. Og så hadde vi 2 øl for lite på lørdag. Ellers perfekt Wink

    Skal prøve å få lagt ut de bildene jeg tok i løpet av kvelden.
    Woody
    Woody


    Antall Innlegg : 548
    Join date : 18.05.2011

    As the dust settles... Empty Re: As the dust settles...

    Poste by Woody Man Jun 13, 2011 2:08 pm

    Henger meg helt med på Ørjans oppsummering. Alt bra bortsett fra dårlig på innkjøp. Neste gang kjøper vi inn for hele helga på forhånd. Og beholder vi samme arrangement mhp. både spille og overnattingssted kan vi bare møte opp neste gang ferdighandlet. En siste anbefaling gutter; kjøp en jævla 20 pakkning neste gang, dere røyka 10 før første runde var over jo!

    Sponsored content


    As the dust settles... Empty Re: As the dust settles...

    Poste by Sponsored content


      Klokken er: Søn Mai 19, 2024 3:26 pm