Old Worlders Tournaments

Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Old Worlders Tournaments.Warhammer Fantasy Battle


5 posters

    Epic battles

    The White Dwarf
    The White Dwarf


    Antall Innlegg : 516
    Join date : 19.05.2011
    Age : 49
    Bosted : Vestlivegen 10, 3580 Geilo

    Epic battles - Page 2 Empty Epic battles

    Poste by The White Dwarf Søn Sep 18, 2011 5:26 pm

    First topic message reminder :

    Da har jeg snakket litt med folk, og slik jeg forstår det, ønsker folk en mage kamp den 15. okt. Har derfor i denne forbindelse behov for å få klarhet i endel ting;

    Kampen spilles lørdag 15.oktober, no time limit

    15.000 points per side?

    DE,WE,HE vs DoC, WC+mulig skaven

    alvene lager tre separate armies, som m å godkjennes i AB
    Chaos lager en army med felles lords, heros,core osv
    (Grunnen til dette er at Gunnar og jeg føler oss litt underlegende her, og vi ønsker derfor denne fordelen slik at vi kan føle ta vi har en fighting chance når degen kommer. Vil gjerne at alle skal godkjenne dette så fort som mulig, hvis ikke må vi finne en annen løsning)

    All characters are allowed

    ETC LOS

    Vi ruller for pitched battle og setter opp scenery i henhold til reglene i boka.

    PS
    Som nevnet før blir jo dette en massiv kamp, med opp mot 1000 figurer, og det kreves da litt plass. Håper noen nede i lavlandet kan ta tak i både dette og scenery til dagen.

    Håper alle kan mene noe om dette rimelig fort så vi kan spikre saker og ting!

    Sjåast!
    Greven
    Greven


    Antall Innlegg : 530
    Join date : 19.05.2011
    Age : 48

    Epic battles - Page 2 Empty Re: Epic battles

    Poste by Greven Tor Okt 13, 2011 9:30 pm

    Da blir det desverre 20 umalte deamonettes og 20 proxy plaguebearers.

    Frode og Anders (brutter) kommer, så da blir det 1200 på oss hver mot deres 2400 skaven army.

    Så kan jo vi ta en battle før de kommer. De kommer etter spabehandling og barnelegging.

      Klokken er: Søn Mai 19, 2024 3:12 pm